Obchodní podmínky

Tyto podmínky jsou závazné pro nákup v e-shopu mojeskalka.cz – Nořín, jejichž majitelem je Jaroslava Talácková I.D. 04729838 Nořín 13 pošta Choceň 56501.

Elektronická objednávka je závazná. V případě, že zákazník objednávku nepřevezme, bude mu účtována náhrada vzniklých výdajů a škod (poštovné + balné a škody na rostlinách vzniklé dlouhodobým suchem a tmou v balíku).

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv ceny v eshopu měnit, bez předchozího upozornění. Ceny uváděné na stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžiku uskutečnění objednávky. Změny provedené po závazném odeslání objednávky se kupujícího nedotknou. S celkovou cenou objednávky je kupující srozuměn při její realizaci.

DODACÍ PODMÍNKY

Objednávky vyřizujeme do 3 – 10ti dnů od doručení,dle příchozího pořadí. Rostliny jsou zasílány především v PO-ST, aby přes víkend nezůstávaly na poště a tak netrpěly suchem. Objednávky ze zimního období zasíláme na jaře.

Zboží zasíláme na dobírku prostřednictvím České pošty, a.s.. Ceny poštovného jsou účtovány dle váhy zboží a vždy se zobrazí před potvrzením objednávky, je v nich již započítána cena balného. Poplatek za dobírku je účtován ve výši 49 Kč. Případné osobní odběry je pouze po předchozí telefonické dohodě.

Kupující je povinen prohlédnout balík bezprostředně při přebírání od České pošty. Je-li balík vážně poškozen (poškození obalu), může kupující zboží nepřevzít. V tom případě je kupující povinen sepsat se zaměstnancem České pošty protokol o poškození zásilky. Zaplacením a převzetím zboží přechází vlastnické právo zboží z prodávajícího na kupujícího a tím zaniká možnost na reklamaci škod vzniklých přepravou.

Žádáme zákazníky, aby po převzetí zásilky, rostliny co nejdříve vybalily a řádně zalili dle potřeby rostlin, protože nevíme v jakých podmínkách byly skladovány a jak dlouho.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Aby mohla být objednávka kladně vyřízena, je nutné vyplnit správně osobní údaje. Poskytnuté osobní údaje prohlašuje provozovatel za důvěrné a budou využity výhradně v rámci zpracování a plnění smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, tedy v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Pokud budou data smyšlená, vyhrazuje si prodávající právo objednávku nevyřídit a tak se chránit před vznikem škody plynoucí ze zaslání a vrácení zboží.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vyskytnou-li se po převzetí zásilky vady na zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci. Záruka zaniká v následujících případech:

  • Při nešetrném, násilném zacházení se zbožím
  • Při neodborné manipulaci a neodborném ošetřování ze strany kupujícího
  • Zboží bylo poškozeno při přepravě a kupujícím přesto převzato (viz. Dodací podmínky)

O reklamaci nás informujte nejprve telefonicky nebo e-mailem, kam uvedete přesný název zboží, vaše kontaktní údaje a důvod reklamace. Zboží po předchozí domluvě zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Do zásilky uveďte písemný důvod reklamace a kopii faktury, která vám byla se zbožím zaslána. Náklady na dopravu platí kupující. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 ti dnů od jejího vzniku.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Po uplynutí této lhůty nárok na vrácení zaniká. Pokud se tak rozhodne, musí zákazník o záměru vrácení zboží informovat prodávajícího telefonicky a poté nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Zboží musí být vráceno na adresu prodejce jako doporučený balík, aby se předešlo znehodnocení zboží. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací. V případě nedodržení podmínek nebude odstoupení od smlouvy akceptováno a zboží bude vráceno kupujícímu.

Tyto podmínky jsou platné od 12.1.2016