Zásady ochrany osobních údajů

Sbíráme o Vás informace během procesu dokončení objednávky na našem e-shopu.

Jaká data sbíráme a uchováváme

Během návštěvy našeho webu budeme sledovat:

  • Již zobrazené produkty: tyto informace můžeme použít k zobrazení již prohlédnutých produktů
  • Lokace, IP adresa a typ prohlížeče: tyto údaje používáme např. pro spočítání daní a poštovného
  • Adresa dodání: O zadání tohoto údaje Vás žádáme z důvodu předběžné kalkulace ceny za dopravu dříve, než vytvoříte objednávku a bude Vám zasláno zboží!

Soubory cookie také používáme k zapamatování obsahu košíku při procházení našich stránek.

Poznámka: Možná budete chtít podrobněji upřesnit zásady cookie a odkazovat na tuto sekci.

Pokud u nás budete nakupovat, vyžádáme si od Vás informace, jako jsou Vaše jméno, fakturační adresa, doručovací adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, kreditní karta/platební údaje a také volitelné informace o Vašem účtu, jako jsou uživatelské jméno a heslo. Tyto informace budou použity, abychom mohli např.:

  • Zaslat informace o vašem účtu a objednávce
  • Odpovědět na vaše požadavky včetně vrácení peněz a reklamací
  • Zpracovat platbu a předejít podvodům
  • Nastavit váš účet v našem obchodě
  • Dodržovat veškeré zákonné povinnosti, které se na nás vztahují, například výpočet daní
  • Zlepšovat nabídku našeho obchodu
  • Zasílat marketingové zprávy v případě, že se je rozhodnete odebírat

Pokud vytvoříte účet, uložíme vaše jméno, adresu, e-mail a telefonní číslo, které budou použity v budoucnu pro vyplnění stránky pokladny.

Vaše informace obvykle ukládáme po dobu, po kterou je potřebujeme k účelům, pro které je sbíráme a používáme, dokud jsme povinni je uchovávat. Například informace o objednávce uchováváme po dobu 5. let pro daňové a účetní účely. Tyto údaje zahrnují Vaše jméno, e-mail, fakturační a doručovací adresu.

Budeme rovněž uchovávat komentáře či recenze, pokud se je rozhodnete zveřejnit.

Kdo z našeho týmu má přístup

K informacím, které nám poskytnete, mají přístup členové našeho týmu. Například jak Administrátoři, tak Manažeři obchodu mají přístup k:

  • Informace o objednávce, jako jsou co bylo zakoupeno, kdy to bylo zakoupeno a kam by mělo být zboží zasláno, a
  • Informace o zákazníkovi jako jsou vaše jméno, e-mailová adresa, fakturační a doručovací adresa.

Členové našeho týmu mají přístup k těmto informacím, aby pomohli zpracovávat objednávky, refundace a poskytovali podporu zákazníkům.

Co sdílíme s ostatními

V tomto oddíle by mělo být uvedeno, s kým sdílíte údaje a za jakým účelem. To může obsahovat, ale ne být omezeno na analýzy, marketing, platební brány, poskytovatele přepravy a vkládání třetích stran.

Sdílíme informace s třetími stranami, které nám pomáhají při zpracování vašich objednávek a námi poskytovaných služeb, například Zásilkovna, Česká pošta.